İK Politikamız
- Müşteri Odaklılık
- Etkili İletişim Yönetimi
- Sürekli Gelişim Anlayışı ile Değişim Yönetimi
- Takım Çalışmasına Yatkınlık
Müşteri Odaklılık; Organizasyon içinde ve/veya dışında, müşteri ihtiyaçlarını şirket çıkarlarını da koruyarak karşılayabilmek için onlara içtenlikle hizmet verme ve yardımcı olma isteği içerir.
Etkili İletişim Yönetimi; Kurum içerisinde/dışarısında kurulmuş olan ilişkilerin geliştirilebilir ve sürdürebilir olmasını hedefler.
Sürekli Gelişim Anlayışı ile Değişim Yönetimi; Kişinin; kendisi, çalışma arkadaşları, Birimi ve Kurumu için sürekli daha iyisinin arayışında olmasına olanak sağlar. Bu doğrultudaki; gelişim fırsatlarının sorgulanması için gerekli motivasyon ve isteği, iyileşmeye yönelik öneri sunmayı ve gelişim çalışmalarını destekler.
Takım Çalışmasına Yatkınlık; Başkalarıyla saygıya, paylaşıma ve işbirliğine dayalı ilişkiler kurmayı, ekip arkadaşlarıyla hedeflere ulaşacak etkin işbirliğini kurabilmeyi ve kişisel hedeflerle takım hedefleri arasındaki dengeyi sağlar.