MEMNUNİYET SÜRECİ NASIL İŞLER?
Tüm istek ve ihtiyaçlar GNYAPI Müşteri Hizmetleri Uzmanları tarafından ilgili departmanlara aktarılarak çözüm süreci başlatılır.
GNYAPI müşterilerinin istek ve ihtiyaçları şirket gizlilik politikası doğrultusunda 3. şahıslar ile paylaşılmaz.
Tüm istek ve ihtiyaçlar uzmanlar tarafından objektif bir biçimde değerlendirilir.
Çözümün daha hızlı sağlanabilmesi için GNYAPI sorumluları, ek bilgi talebinde bulunma hakkına sahiptir.
Çözüm için fiziki kontrollere ihtiyaç duyulduğunda GNYAPI sorumluları uygun gün ve saatleri belirleyerek yerinde incelemeler gerçekleştirir ve gerekli çalışmaları başlatır.
Talep kaydı ancak GNYAPI müşterilerinin istek ya da ihtiyaçlarına çözüm bulunduğunda sonlandırılır.
Müşteri istek ve ihtiyaçları, ISO-9001:2008 kalite sistemi doğrultusunda değerlendirme sürecine tabi tutularak düzeltici/önleyici prosedüründe ele alınır ve tekrarlamaması amaçlanır.